Khind OvenToaster OT 52R


Zaman sekarang ni,aktiviti memasak tidak perlu menjadi perkara yang remeh,jika anda mempunyai perkakasan dapur yang boleh memudahkan aktitiviti memasak anda dirumah.
Jadi,anda surirumah yang bertanggungjawab untuk menyediakan masakan di rumah.Khind OvenToaster OT 52R adalah perkakasan rumah yang menjadi kemestian utnuk setiap dapur di rumah.

Oven Khind ini walaupun dengan saiz yang lebih kecil berbanding oven saiz penuh,mempunyai kelebihan berbanding oven saiz penuh.

Dengan saiz yang lebih kecil,toaster ini lebih cepat panas,dengan pra-pemanasan hanya mengambil masa 5 minit berbanding oven yang mengambil masa 15 minit.
Disebabkan saiznya yang lebih kecil,toaster khind ini menggunakan  kurang tenagaelektrik.

ToasterKhind ini,bukan sahaja saiznya ygn praktikal,tetapi juga sangat menjimatkan tenaga dan mengurangkan tempoh anda memasak di dapur.

Teknologi convection yang terdapat dalam oven mampu untuk menjimatkan tenaga malah mengurangkan masa memasak

Apa ciri yang perlu ada pada setiap toaster?

Tetapan dan tombol kawalan





Sudah semestinya kebolehan untuk memasaka pelbagai jenis masakan.Khind Oven ToasterOT52R ini,mempunyai tetapan spesifik untuk warming,reheating dan defrosting makanan.

Ditambah pula dengan rak stailess steal yang mudah dialihkan,membolehkan anda menggerakkan makanan dalam toaster ni.

Rak yang mudah digerakkan ini,memastikan keselamatan anda semasa mengalihkan makanan keluar dari toaster khind.

Bagi yang agak malas nak membersihkan oven,anda kini tidak perlu lagi risau kerana,crumb tray yang mudah dikeluarkan memastikan proses membersihakn menjadi lebih mudah dan senang.


Tombol dan system kawalan pada Khind Oven Toaster ini mudah digunakan dan dikendalikan,jadi anda tidak perlu kerap kali merujuk kepada buku manual yang disertakan sekali.

Anda boleh tetapkan suhu dan masa dengan tombol mudah di bahagian hadapan papan muka oven toaster ini.
Dengan tombol yang ada,anda dapat memilih samada baking,broiling,dan toasting supaya anda dapat lebih pilihan untuk memasak makanan kegemran anda.

Dilengkapi dengan paparan digital,anda dengan jelas dapat menetapkan suhu tepat untuk pelbagai jenis makanan anda.
Khind Toaster oven ini,mempuyani tetapan untuk memasakan seperti pizza dan juga bagel.

Disertakan bersama oven serba moden ini,anda akan mendapat satu set penuh,ini termasuklah baking tray,wire grill dan set untuk memanggang daging.



Ulasan